Jak odrdzewić i naprawić zardzewiały, nieszczelny bak motocykla - renowacja zbiornika paliwa Kreem




Instrukcja jak uratować zardzewiały i nieszczelny zbiornik paliwa za pomocą chemii Kreem Hej, chcieliśmy Wam pokazać jak samodzielnie uratować zbiornik paliwa który zardzewiał wewnątrz, który jest nieszczelny. Dzięki zastosowaniu tych preparatów, oczyścicie bak i utworzycie wewnątrz starego zbiornika nowy zbiornik paliwa, który przetrwa wiele lat. Jak stosować preparaty Kreem ... Oglądalność i zainteresowanie: 43591, czas trwania 14m 4s, otrzymana ocena 200, reakcje 30. Zobacz na stronie: kosztorysy lublin każdy może to poczytać.
- Elektroliza jest też dobra tania i są efekty
- Amatorka, zbiornik był już zapewne używany wiele razy w pokazach takich jak ten, więc wnętrze zbiornika pewnie było jak lustro, stąd nie pokazano jego w poszczególnych etapach.
- Zacny film.
Jednak od mojej nauczycielki chemi dostajesz pałę... wlanie wody do kwasu... trzeba zrobić mieszankę osobno i potem wlać do baku.
Widać że to tylko ściema dla filmiku i reklamy a nie że czyścisz go bo potrzebujesz... nie trzepiesz zbiornikiem po wlaniu środka by się cała powierzchnia z nim kontaktowała i nie pokazujesz co wylewasz i jak wyglądało wnętrze tanka przed zabiegiem...
- A na ostatnich 3 sekundach filmu widać ... jak tego nie robić, procentowe pokrycie i zacieki wyglądają dość średnio.
-
- Kiepsko... najpierw trzeba było pokazać stan zbiornika wewnątrz przed całą operacją a tak to gadka o niczym
- Już się nie bawisz tą chemią? Chciałem sobie to zamówić w Waszym sklepie ale ....... brak w magazynie !!?
- Ale po co ci ta muzyka.
- Nie do kupienia w pl ten produktem...
- Można link do sklepu z tym preparatem?
- Fajnie że powstał polski filmik o zabezpieczaniu wnętrza zbiornika. Ale renowację tego zbiornika oceniam na 3-. Po pierwsze najpierw należało przyspawać lub dogrzać mocowanie gumy z prawej strony zbiornika. Gdy bedziesz to robił po malowaniu to opalisz farbę którą przed chwilą wymalowałeś wnętrze.

Po drugie szkoda że nie pokazałeś efektów usunięcia farby z wnętrza zbiornika po wlaniu drugiego preparatu. To że usuwa farbę na zewnątrz to nie świadczy o tym że usunie farbę z wnętrza. To są zupełnie inne gatunki farb. Pozatem zbiornik wygląda jakby ktoś go z zewnątrz pomalował "szprejem".
Wątpię żeby ten preparat usunął oryginalną farbę z wnętrza.

Po trzecie wnętrze słabo wygląda po malowaniu, widać zacieki i nierówną powłokę, może to i nie ma znaczenia, bo to wnętrze, ale fajniej jakby warstwa farby była jednakowa.
Nie piszę tego żeby się mądrzyć, ale w dobrej wierze, żeby przy kręceniu następnych zbiorników było lepiej.

Kilka zbiorników udało mi sie uratować, zapraszam do obejrzenia mojej roboty www.motors-creator.blogspot.com zakładka naprawa zbiorników paliwa.
Pozdrawiam Konrad Bagnowski
- dobry film daje suba i łapkę w górę
- Dlaczego przy 2 płukaniu nie zakręcone korka tylko taśma?
- Nie pokazano po pierwszym płukaniu jaki zanieczyszczenia wlano do wiadra !!!
- Widzę ze operator kamery miał tylko maskę i dba o zdrowie . Bravo
- mam bardzo cienką ściankę wielkości 2 zł paliwo sączy się przez szczeliny i farba nabiera bombelków. Czy ten preparat załatwi sprawę ? I ile taka przyjemność.
- gdzie takie coś kupić ?
\
- Pamiętaj chomiku młody, wlewa zawsze kwas do wody 😉😂
- Mi cały kreem odpadł i narobił bigosu. Niepotrzebnie w ogóle to ruszyłem bo nie było źle... To miała być profilaktyka ...
- w opłakanym stanie to ten zbiornik nie był ;)
- Fajnie już luźniej pozdrawiam