Naprawa samochodu w technologii jakiej nie znacie!




Zapraszam was na materiał z naprawy technologią, która pozwala przywracać uszkodzone panele samochodowe do stanu niemalże z przed szkody. Miłego oglądania! zapytanie biznesowe: autoaktywni@gmail.com ... Oglądalność i zainteresowanie: 146027, czas trwania 10m 44s, otrzymana ocena 2748, reakcje 327. Albo i też takie - usługi księgowe Piła , widziałem, też się zgadzam,
- MEGA FACHURA
- 8;06 w tle corveta c7
- Alez to sie ogląda dla chcącego mozna tak wiele się nauczyć nnaprawde sznauje strasznie! Ps. Mega pozytywny jesteś i bardzo świetnie tłumaczysz!
- 1 raz lakierowałem ten kolor i dało popalić
-
- Partacze powinni to oglądać i się uczyć. Szacun mistrzu ....
- Są tacy fachowcy w Gorzowie Wlkp. ? super robota.
- Ale jak się nazywa konkretnie ten sprzęt do nanoszenia metali - model, marka.
- Nie jestem lakiernikiem a obejżałem od deski do deski. Świetna praca. Pokazałeś jaką trzeba mieć wiedzę i doświatczenie żeby wykonać naprawę na najwyższym poziomie. No i wreszcie skąd się bierze cena za profesjonalną naprawę elementu. Dziękuję i pozdrawiam! 👍
- Witam.Technologia kosmiczna a cena tej aparatury?
- Michał Anioł to przy Tobie pi..a☺️👍👍👍
- Panie ile roboty😎 efekt warty ceny
- Witaj, powiedz mi ile taka naprawa kosztuje? Pomijam fakt że trójwarstwowego czerwonego tupy renault się tak ładnie nie dopasuje. Pozdrawiam serdecznie Adam
- O takiej metodzie jeszcze nie słyszałem, zajmuje się odświeżaniem felg, często są to felgi z polerowanym ranten i sa tam uszczerbienia, myslisz ze tą metodą daloby rade wypelnic male ubytki ? Pozdrawiam
- Piękna praca
- Jak dla mnie na zdjęciu profilowym przed po to są dwa różne samochody ,inne przetłoczenia na elementach:)
- Nie chce mi sie wierzyc ze na zywo nie widac roznicy kolorystycznej to biala perla 3 warstwowka wiec robienie smarta w takich miejscach jest bez celu bo i tak bedzie to widac i tyle , klient tak chcial ok nie moja sprawa na aluminium epoxyd troche niebardzo klasc bo i po co antykorozyjny podklad na aluminium, teraz taka moda przyszla na epoxyd wszystko zeby nie gnilo bo klasyki tak sa robione to kazdy chce miec tak , nie neguje wykonania bo jest ok ale twierdzenie ze zrobiles to na ostro przy white pearl z palety volvo i nie ma zadnej roznicy to czysta kpina panie niestety
- A po co epoxyd na aluminium? Jakie zadanie ma tam spelnic
- Świetny sposób na uświadamianie klientów. Takie usługi nie są dla ludzi którzy chcą aby było tanio, tylko dobrze zrobione. A dzięki tym filmom podejrzewam ze terminarz szybko się zapełnia jak u księdza ;)
- Dobry odcinek. Interesuje mnie bardziej ta metoda natrysku Alu czy cynkowania jak w którymś poprzednim odcinku. Czym to jest realizowane?
- Film ciekawy, wiele uczy ale czy nie lepiej było właścicielowi auta wymienić błotnik na taki w kolorze?? Mam Audi A8 D3 w srebnym kolorze. Już przy zakupie auta było widać, że prawy błotnik miał jakąś przygodę, schodził z niego klar, blacharsko nienaruszony. Do którego lakiernika bym nie pojechał to każdy mówił, że trzeba cieniować z sąsiednimi elementami (maska, słupek, drzwi, zderzak). Po drugie nigdy nie ma pewności, że nie będzie widać różnicy między lakierowanym a nielakierowanym elementem. Ja to wiem od poprzedniego właściciela, że ktoś sknocił sprawę przy lakierowaniu przez co schodził klar. Chcąc poprawić estetykę auta w dobrej wierze bym zostawił auto lakiernikowi.to patrząc teraz na ludzi kupujących kilkunastoletnie auto każdy patrzy na nie jak by brał je z salonu. A i ja miałem obawy, że coś jednak może pójść nie tak i jednak będzie widać inny odcień lakieru. Finalnie postawiłem na wymianę błotnika w kolor mojego auta szukjąc go po kodzie lakieru. Za aluminiowy błotnik zapłaciłem 1000zł, pół dnia roboty z przerwami i błotnik wymieniony. Śladu nie widać, a stary błotnik jeszcze udało mi się sprzedać za 800zł... Szkoda, że tak nie zrobiłem w przypadku wcześniejszego samochodu tylko dałem lakiernikowi auto do lakierowania czerwonych (akrylowych) drzwi. Niby lakiero dobierany pod kolor auta po kodzie a jednak różnica widoczna...